
به گزارش روابطعمومی شرکت آب منطقهای کرمانشاه، این حضور در راستای تقویت مشارکت کارکنان در برنامههای فرهنگی و مذهبی استان و ترویج نشاط معنوی در محیطهای اداری صورت گرفت و طی آن جمعی از مدیران، معاونان و کارکنان شرکت در برنامههای برگزارشده به مناسبت میلاد امام هشتم شیعیان شرکت کردند.
بر اساس این گزارش، تجمع شبانه "نحنُ مُنتقِمون" و مراسم جشن ولادت امام رضا(ع) با حضور دستگاههای اجرایی و اقشار مختلف مردم در استان برگزار شد و شرکتکنندگان با گرامیداشت این مناسبت مذهبی، بر پاسداشت ارزشهای دینی و تقویت همبستگی اجتماعی تأکید کردند.
در این گزارش آمده است: حضور کارکنان دستگاههای اجرایی در برنامههای فرهنگی و مذهبی، علاوه بر تقویت فضای معنوی در جامعه، میتواند به ارتقای سرمایه اجتماعی و انسجام سازمانی نیز کمک کند.